Pepsi Max redesign
Forestil dig… den fineste champagne, lækker fest, sol og varme… ☀️🥂💃
Det er sådan jeg tænker hver gang jeg drikker en max – men deres logo følger ikke helt med i mine visioner føler jeg 😂
Så jeg har laver min egen version – hvad synes du? 🤩
#pepsimaxfan 🙌
En visuel identitet skal fremkalde en følelse. En følelse som skal være en forlængelse af dig og dit brand. I videoen bruger jeg visuel identitet som et redskab – et redskab som hjælper mig med at skabe følelsen af lethed, sommer, eksklusivitet og fest. Det er lige præcis også sådan du skal bruge din visuelle identitet som redskab 🤗
Til mine kære med-nørder 🤓
Jeg designer logoet i Adobe Illustrator. Jeg tegner altid med min Wacom Intuos pen. Fonten er outlinet så jeg kan lege med linjer og personlighed. Herefter har jeg lagt logoet oven på en video i Photoshop.
🤫 Dette er et kreativt eksempel og har intet med PostNord at gøre – men hey, det er sjovt at forestille sig, ikke? 😉
Kamilla