Hvordan mon Postnord ville se ud, hvis de var et luksusbrand? đź
Forestil dig en verden, hvor levering ikke bare er praktisk â men en fĂžrsteklasses oplevelse. đŠâš
Tilbage i 1624 havde PostDanmark ikoner som posthornet og kronen – symboler pĂ„ stabilitet og tradition. Men hvad nu, hvis PostNord var baseret pĂ„ nutidens luksus – hvordan ville det sĂ„ se ud?
Med high-end elegance i tankerne kunne deres brand signalere personlig levering med hĂžj standard.
đ SlĂžjfen pĂ„ pakken udstrĂ„ler, at hver levering er en gave, passet pĂ„ med kĂŠrlighed og omtanke.
TilsĂŠt marineblĂ„ for trovĂŠrdighed og creme for et klassisk, luksuriĂžst touch â og du fĂ„r et brand, der leverer pĂ„ alle niveauer, bĂ„de i service og fĂžlelse. đđ€
TĂŠnk guldklistermĂŠrker pĂ„ alle pakkerne ⊠… ej okay, mĂ„ske drĂžmmer jeg liiiidt for stort (đ), men det er netop kreativitetens magi đš
Skal din virksomhed ogsÄ have en visuel identitet, der matcher dine ambitioner?
Jeg designer feminine, eksklusive visuelle identiteter, der skiller sig ud. đĄđŒ đ©
đ€« Dette er et kreativt eksempel og har intet med PostNord at gĂžre â men hey, det er sjovt at forestille sig, ikke? đ
Kamilla