Redesign af Growseed Marketing
Jeg hører det du siger…
… men jeg vil gerne udfordre dig på det 👇
Sagde jeg til Camilla da hun fortalte mig om hendes virksomhed og visioner.
Camillas tidligere logo var præget af maskulinitet og en branche hvor de har tendens til at ligne hinanden 👔
Og lad mig lige slå klart…
… det er der ikke noget galt med!
MEN
Det stemte ikke overens med hvad jeg hørte Camilla sige – mellem linjerne….
SÅ
Jeg skrev en mail:
“Jeg vil gerne udfordre dig lidt på hvor låst du er til dine nuværende ikoner. Det er jo super svært at finde ét ikon der beskriver dit erhverv så det giver god mening at have flere. Udfordringen er at det så bliver svære at aflæse og giver et lidt rodet layout – især hvis du bruger det på fx et post med mange andre ikoner/billeder. Derudover er ikonerne ret mainstream og jeg ser tit (især mænd) bruge dem.
Jeg leger med balancen mellem det maskuline og det feminine. Jeg synes at det er en styrke at du er kvinde og har øje for detaljer på et andet plan… 👀”
Et frø var plantet…
… og en relaunch af Camillas brand gik igang 😍👍
🌱”At finde på det rigtige firmanavn, kan faktisk være ret svært. Vores tidligere navn fungerede, men stemte ikke helt overens med den målgruppe vi ønskede at tiltrække eller det vi ønskede at udtrykke.
Vores rejse som selvstændige har været, og fortsat er, en kæmpe udviklingsproces. En proces, der krævede en update af hele vores brandidentitet. Vi nævnte vores idé for Kandes, og hun greb den hurtigt og generede vores nye logo!
Tak for dig!” 🌱 – Camilla, GrowSeed
——-
🌱 “Markedsføring bør aldrig være et quickfix, men skal ses som små frø, der plantes i målgruppens bevidsthed. Disse frø bør ligeledes blive vandet regelmæssigt, så din virksomhed til sidst kan høste værdien 🌱” – Camilla GrowSeed
Hvad synes du om GrowSeeds nye logo? 🥰
🤫 Dette er et kreativt eksempel og har intet med PostNord at gøre – men hey, det er sjovt at forestille sig, ikke? 😉
Kamilla