|

Refleksioner fra en branding mentor: Det jeg ser igen og igen hos kvindelige selvstændige

Jeg har gjort noget jeg aldrig har gjort før 🫣

Og den har fået kæmpe succes på Instagram 😍

Efter sidste uges mange branding mentor sessioner har jeg sindsyg mange tanker og refleksioner. Dem har jeg delt på en YouTube video.

Helt off script.
Bare mig. Helt rå.
Autentisk og rolig.
Vil du se den?

Jeg deler nogle tanker om de spørgsmål jeg får ret tit. Om branding men også om det hele menneske.

Nu er jeg vildt spændt på at høre om det her format er noget du kan lide? Det skal selvfølgelig finpudses og have en form for retning og afslutning. Se den som en rå skitse. Vil du ikke lige se den og give en melding? 🥰🙏

Dem der har set den på YouTube siger bl.a.:

“Better done than perfect, var præcis det jeg havde brug for at høre i dag 🫶 jeg må have den sætning i hovedet de næste par dage. Tak ❤️”

“Formatet er så godt til dig, og du er bare mega god og så ægte at lytte til! Keep going 😍😍”

“Jeg kan godt lide “dit bøvl” for du virker meget autentisk.”

“Ja, jeg kan mærke at det satte lidt flow i processen at høre dig sige det. Havde dig lige kørende i baggrunden imens jeg kiggede på font og farver 😍 Et teamwork du slet ikke vidste var i gang 😂🙏”

Kamilla

Similar Posts