Som at samle et skab uden brugsanvisning
“Det er lidt ligesom at samle et skab uden at kigge i brugsanvisning. Man hælder bare alle de 1000 skruer og dimser ned på gulvet og klør sig forvirret i håret. Der er ingen retning, kurs eller hjælp” – sagde Astrid den anden dag på vores opstarts møde.
Jeg spurgte hende om hvordan hendes visuelle identitet var nu, hvilke følelser hun havde og hvordan hun lavede markedsføring.
Et ømt emne for rigtig, rigtig mange af dem jeg snakker med! For de vil så gerne – men det er bare SÅ svært og tager SÅ lang tid. Tid der går fra dét de i i virkeligheden startede som selvstænde med.
… og det dræner!
… og det er hårdt!
… og man får lyst til at kaste håndklædet i ringen 😵💫
Vi kan sagtens samle det skab uden en brugsanvisning – selvfølgelig… … men det går bare hurtigere hvis vi får hjælp af nogle der har gjort det før 🫶
Astrid fortsatte: “Med en brandmanual er det lidt ligesom en brugsanvisning – jeg ved hvad jeg skal gøre med hvilke dimser for at få et smukt brand der tiltrækker mine drømmekunder.”
Med en opdateret visuel identitet vil du ikke kun få et nyt logo!
Du kommer til at ændre dit selvbillede – den måde du ser dig selv og din virksomhed. Du ser dig selv mere professionel og aligned.
🚀🎯 Og dét gør, at du har større succes og større chance for at nå dine mål 🚀🎯
Sidder du med samme tanker?
Du er ikke alene 🫶
Er du klar til at tage action og skabe din drømmevirksomhed? Så book et Zoom møde lige her
🤫 Dette er et kreativt eksempel og har intet med PostNord at gøre – men hey, det er sjovt at forestille sig, ikke? 😉
Kamilla