Har du nogensinde tænkt én af følgende:
🤔Jeg kan ikke huske navnet på den der fine skrifttype
🤔Jeg bruger SÅ meget energi hver gang jeg skal vælge den rigtige farve til mit Instagram post
🤔Jeg vil gerne fremstå professionel i mit udtryk på sociale medier og website – men hvordan?
Hvis du har, er du nok en blandt de selvstændige kvinder der søger overblik over din visuelle identitet.
Lad mig forklare hvorfor det går galt:
Det virker umiddelbart let at skabe dine egne designs og logo. I starten er det sjovt, du hygger dig. Men du bruger for meget tid på at designe end på at opbygge din business.
Når du bruger forskellige skrifttyper og farver der er tilgængelige i fx Canva får du et brand der fremstår en smule off, uprofessionel og rodet.
🔑Her er hvad du kan gøre:
Få styr på dine farver, skrifttyper, moodboard og logo i en samlet guide/manual og skab et overblik.
Brug din design guide som opslagsværk så du er sikker på at du A L T I D bruger den samme skrifttype når du skriver brødtekst, den præcis samme farvenuance på din hjemmeside og skriver opslag som fanger din drømmekunder i det helt rigtige humør ud fra dit moodboard 🔥❤️
💡B R A N D T I P S :
- Brug max 2-3 skrifttyper
- Max 3-6 farverkoder
- Dit logo skal kunne fungere i både farve, sort og hvid
Jeg kan hjælpe dig med at samle dit logo, farver, skrifttype og moodboard i en design manual der giver dig et overblik over dit brands visuelle identitet. Med den i hånden er det let at producere posts, kampagner, visitkort, hjemmesider som fremstår professionelle, med en rød tråd og i stil med din hjertebusiness ✨
Er du klar til at opgradere din visuelle identitet – så du kan fokusere på at bygge din hjertebusiness større? 🔥✨
“Jeg fik Kandes til at lave hele min brandmanual og det gav bare så meget “ro” når der var styr på farver og især også fonte 👏
Kamilla